UM - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu UM - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu

UM

Door: Robin en Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido en Robin

18 Juli 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Selamat Datang,

Onze eerste dag van AIESEC activiteiten stond in het teken van veel flyeren, wat we na een goede 5 uur goed zat waren, maar zoals het ambassadeurs betaamt hebben we dat niet laten merken.
We hebben heel veel nieuwe mensen leren kennen en ze zijn allemaal super leuk, behalve 1. Met de termen "We're going to Harry Potter, without you", "when you leave it's good riddance" heeft ze het bij ons redelijk verknald. Maar goed de andere mensen maken het ruimschoots goed.
We eten de hele dag door, ook om 1 en 2 uur 's nachts en het is bijna allemaal heerlijk, en we beginnen zelfs aan het hete eten te wennen.
We hebben het Maleise MC ontmoet, en ons programma begint een beetje vorm te krijgen. Een korte impressie:
WE bezoeken 4 landen: Thailand, Singapore, Brunei en natuurlijk Maleisie.
Volgende week naar het zuiden, en daarna naar het eiland Penang in het Noorden en verder houden we jullie op de hoogte.

Heel toevallig zijn we ook nog Daan (robin's broer) tegengekomen en met hem zijn we naar de Batu Caves geweest en uit eten geweest. Heeeeeel leuk.

Na ons gesprek met het MC gaan we steeds leukere dingen doen, we gaan een weeshuis helpen, we hebben een programma op een interaction night, dat hier met zo'n 200 Nieuwe AIESEC'ers per keer is.
En Gisteren zijn we naar de interaction night geweest in UPM, een mega-universiteit.

Onze ego is daar enigszins omhooggeschroefd, aangezien we bij een spel, waar ze op onze rug mochten schrijven wat ze vonden, alleen maar cute, handsome, tall, too long, cute, handsome, overgrown en Buaya (player) hebben geschreven. En Guido kreeg te horen dat hij niet meer mag paaldansen van de hongaarse uit het MC

We hebben de stad heel mooi te zien gekregen door een topguide. Kuala Lumpur begint een steeds leukere stad te worden.

Voor de rest gaan we opschieten en hier komen dan de eerste kiekjes vanuit het prachtigste land ter wereld.

Selamat Tinghal,

Robin en Guido

P.S Guido van Heugten heeft zijn propedeuse behaalt
P.S.2: telefoonnummer is +60(0)173084523

• 18 Juli 2007 - 06:12

Laurens:

Ha de boys van Maleisie!

Mooie dingen allemaal! Als ik het zo hoor, vermaken jullie jullie prima (zonder alcohol!) Misschien ook wel goed voor die Robin ;-) Ziet er naar uit dat ik vandaag (woensdag) weg vlieg. Pa van Yori is gisteren aangekomen, en ze willen Yori zo snel mogelijk het land uit krijgen. Heb gelukkig gisteren geen bloed gehoest, so that's great! Veel plezier daar en ik hoor de verhalen en zie de fotos als jullie weer terug zijn! Laters!

Groetjes van Laurens (en Yori!)

• 18 Juli 2007 - 06:45

Wieke:

Gaaf dat jullie ook nog aan Thailand, Brunei en Singapore kunnen snuffelen. Borrelt het niet een beetje vervelend daar bij de grens met Thailand? Hopenlijk merken jullie er niets van. Jullie enthousiasme staat nog recht overeind, mooi zo. Zo'n vervelende troela kunnen jullie wel aan toch? En Guido, gefeliciteerd! Ik kijk uit naar het volgende bericht.

• 18 Juli 2007 - 07:19

Laura:

Goodmorning! ik zit al weer fris te werken voor de Uni! maargoed guido: wat fantastisch dat je je toets hebt gehaald!!! wat relaxt dat jullie ook naar thailand en shit gaan? Wanneer komen de foto's? zijn jullie heel druk? liefs lau

• 18 Juli 2007 - 07:53

Eltjo:

Klinkt goed allemaal, heren! Ik benijd jullie! Mooi, die practical joke btw! Valt het mee met de armoede daar, of was het een goede oefening voor een gemiddelde dag daar? Ej, en hoe is het LC en MC daar? Zijn ze net zo hardwerkend als bij ons? ;) Anyway, veel plezier nog! Benieuwd naar jullie updates! mzzls! Eltjo

• 18 Juli 2007 - 08:06

Daan En Nienke:

Yo Roooooobin en Guido,

Klinkt allemaal goed. Betekent dit nu dat we met jullie naar dat eiland in het Noorden gaan? Laat even zsm weten dan houden we er rekening meer.

PS Plaats eens foto's!!

• 18 Juli 2007 - 10:37

Willem:

Nee, dat paaldansen van Guido ziet er ook niet uit:) Maar klinkt allemaal erg leuk, veel plezier.

• 18 Juli 2007 - 15:48

Wout:

Bruce, dat jij je p ooit nog eens ging halen...gefeliciteerd

Maargoed, klinkt allemaal heel erg vet wat jullie doen, en wederom veel plezier toegewenst!

• 18 Juli 2007 - 18:58

Jo:

Hé broertje! Klinkt goed daar! Ben benieuwd naar de foto's! Liefs Jo

• 19 Juli 2007 - 21:03

Vera:

Hay lief neefje,
    Echt super goed dat je je P hebt gehaald!!!!!!!! Blijf je tenminste nog even in Maastricht :D. Goed dat alles goed gaat daar! Ben het eens met de rest, ben benieuwd naar de fotows. Gaan dat er weer zo veel worden als vorig jaar:P?
    K ga morgen op vakantie, hihi naar Rimini, lekker feesten dus, ben je niet van mij gewent he ;)
    Nouw, heel veel plezier nog daar!!! En kijk ff hoe ze dat eten daar maken, kun je t ook een keer voor mij koken:P
    Knuffel,
    Vera

• 20 Juli 2007 - 19:12

Eli:

heej, vanuit Guatemala weer even een berichtje van de coach.. gaat goed zo te horen! Guido gefeliciteerd met je propedeurse. Geniet ervan!!! x

• 21 Juli 2007 - 14:30

Dragana En Flo:

Ha lekkere buurjongens van ons! Zo te horen staat het leven er goed voor daar! Mooi te horen. Wij mogen ook niet klagen, wij verblijven net als jullie in de master bedroom van een ambassadeur die nu in Japan zit (niet primitief ofzo). We hebben het heel leuk! 1 vraagje: wat lullen jullie over volgende week manila? Komen jullie gezellig met ons stappen?

Kus Dragana en Flo

• 22 Juli 2007 - 08:44

Ton En Els:

hoi guido, gefeliciteerd met je P., heb je tenminste even tijd voor wat anders. Het ziet er allemaal prachtig uit, je zult wel terugkomen als Z-O Azie specialist. Wat het eten betreft: het is inderdaad allemaal erg lekker, ik heb nog wel een adres waar je kooklessen osters eten kunt volgen. See you -nog even niet- en groetjes.
    els en ton (et)

• 24 Juli 2007 - 23:07

Rosanne:

Hey Robin en Guido,

Supergrappig, ik ben jullie collega-ambassadeurs Tessa en Susanne tegengekomen hier in Peru. Dan zie je pas hoe groot de organisatie is he? Volgens mij maken jullie er wel wat moois van!

Veel plezier nog!

Rosanne, LC Nijmegen

• 25 Juli 2007 - 01:39

Alish:

hey AIESEC,
    how are you guys.... just here to check u guys blog .... i see you have fun in Batu Caves... can't wait to see you post on UTM and really hope that you trip to Maleisië worth a thousand memories.... still cant belive that those ppl thinks that you guys= buaya take care guys till then....

SELAMAT TINGGAL (Good bye)

alish en haar krankzinnig'ness' (dunno was it right or wrong)

• 25 Juli 2007 - 14:18

Jacqueline:

Verhalen klinken goed! Ook gaaf dat jullie met zulke projecten mogen meehelpen! Ben benieuwd wat het programma op de interaction night precies inhoudt! Geniet ervan enne niet te dik worden hé! X Jacq

• 28 Juli 2007 - 11:22

Selma:

Hey Jongens!

Hoe is het nu met jullie in 't verre land?? Hier is alles ok: zijn gangetje.. Leonie gaat misschien samen met Diede met pappa en mamma mee op vakantie, maar waarheen en wanneer weet nog niemand. De poesjes zijn kerngezond en spelen de hele dag door, vinden het heerlijk om opgepakt te worden. Erg lief! Ik heb zelf niet echt nieuws: werken is nog steeds zozo, nog maar 5 weekjes en dan ga ik ook weer een keer naar school! Ben erg benieuwd.. Denk trouwens toch dat ik maar op kamers ga wonen, gaat niet zo lekker meer als toen ik hier net kwam wonen (was te verwachten, ik weet het). Op dit moment ben ik niet zoveel thuis: na het werken spreek ik meestal wel met iemand af. Zo redden we het wel, de dagen dat ik dan wel 's avonds thuis ben zijn dan vrij rustig.
    Rick is afgestudeerd: heeft zijn auto ook al besteld, die krijgt hij woensdag. Jammer dat dat allemaal gebeurd als wij net uit elkaar zijn natuurlijk, maar ja. Laastst trouwens met Leonie naar de 4-daagse geweest: was echt supergezellig! Hoewel het wel ERG druk was, de keer dat ik zonder haar later in de week ging was beter te doen.
    Laten jullie snel weer wat van jullie horen? Ben erg benieuwd naar de verhalen..

X Selma

Ps. Pappa's verjaadag was echt een succes! We kregen van iedereen bedank-briefjes na afloop, ze hadden genoten! Pappa was zeer verrast en vond het ook een geweldige dag. Dus het was alle moeite wel waard.

• 28 Juli 2007 - 11:23

Selma:

Vergeten: foto's van de verjaardag staan op mijn hyves (s-heugten.hyves.nl).
    En als je nog ideeen opdoet voor mamma's 55e verjaardag horen we dat graag...

• 28 Juli 2007 - 11:51

Rica:

Hoi G.P's, (geen pongels)
    Guido, nogmaals gefeliciteerd met je P. Leg Robin maar uit wat geine pongel betekent. Wat boffen jullie dat jullie nu meer dan 1 land gaan bekijken. Te gek, zeg. Fijn dat deze manier van contact er is. Groetjes,
    Oh ja, voor het geval dat je weer in Weert komt, bij mij in de tuin staat ook een paal.

• 11 Augustus 2007 - 20:14

Rutger:

Yo Guido, gefeliciteerd met je P man! Relaxt dat je in maastricht kan blijven :)

Maarre, paaldansen... Maleisië heeft een vreemde invloed op je, haha