en we zijn er!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu en we zijn er!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu

en we zijn er!!!

Door: Robin en Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido en Robin

14 Juli 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een vlucht van 11 uur waar we onze benen niet heel erg goed kwijt konden zijn we er. Nu schrijf ik met de minaret op de achtergrond ons eerste bericht vanuit het eerste huis waar we tot donderdag gaan blijven.

Na aankomst op het hypermoderne vliegveld, met een hypermoderne trein naar Kuala Lumpur gegaan. Daar kwamen gelijk alle taxichauffeurs op ons afgestormd en ook een jongen die zijn baggage kwijt was. Hij vroeg ons hem ieder 50 ringit te geven, omdat Nederlanders zo gul waren. Na een hele tijd ouwehoeren kwam er een grote indier bij staan die om geld op een wat aggressievere manier begon te vragen. Een beetje ongemakkelijk maar toen opeens overal om ons heen de LC van University malaysia kwamen staan, met de mededeling van de practical joke was gelijk ene stuk beter.
Gelijk traditioneel maleis gaan eten, van een palmblad en met de handen. En nu het langzaam donker begint te worden gaan we met de voorzitter van deze LC naar de stad om naar traditionele dansen te gaan kijken.
Het begint allemaal goed en de hitte valt ons ook nog echt mee! Het is maar 28 graden.

Selamat Tinggal

• 14 Juli 2007 - 11:47

Daan En Nienke:

Yo Rooobin,

Wij zijn gister ook aangekomen in Kuala Lumpur en vertrekken maandag weer. Als je ons nog wilt zien, dan kan dat morgen op een tijdstip dat je goed uitkomt. Ik heb ons telefoonnummer naar je hotmail gestuurd. Veel plezier in elk geval.

• 14 Juli 2007 - 11:49

Ton En Els:

Hallo guido (en robin). leuke vlucht? welke maatschappij want je benen zijn missschien wat lang. Malaysia Air valt best mee. Hier nu 30 graden. Vind je maleis eten ook zo lekker, indisch is heerlijk. Selamat ken ik van bali. tinggal zal wel maleis zijn.
    Veel plezier nog en geniet er van.
    Groetjes

• 14 Juli 2007 - 12:27

Gijs:

Guido, ouwe gek, jullie zitten er al! Fantastisch. Maak ze gek, over een week of 6 ben ik benieuwd naar de avonturen. Gr Gijs

• 14 Juli 2007 - 12:34

JO:

Lieve Broer! SORRY SORRY SORRY ik had je nog willen bellen om je veel plezier te wensen .... Bij deze!! Geniet ervan, jullie eerste ervaringen klinken goed!

Veel liefs!
    je zus

• 14 Juli 2007 - 14:11

André:

Hoi, Guido en Robin !
    Mooie start, zo te lezen. En meteen weer de benen in beweging, dat is wel lekker na de lange vlucht.
    Heel veel plezier, en vele onvergetelijke ervaringen!
    Pa André

• 14 Juli 2007 - 14:17

Leo:

Toch nog veilig geland ondanks vrijdag de 13e. (ik heb ontslag genomen!!!)
    Succes met de diarree!
    liefs

• 14 Juli 2007 - 14:40

Herman:

Guido, veel plezier en ik kijk uit naar de mooie verhalen!

Gedraag je, Herman

• 14 Juli 2007 - 15:00

Sake:

haha...ja UM doen dat soort dingen wel vaker geloof ik. Toen ik jullie belde zat ik in de tram en ik hoorde jullie amper. Volgens mij strookte mijn antwoorden ook niet altijd met wat jullie brabbelden, dus dan weet je waar het van komt

Ik vier deze week de 4-daagse feesten (Robin, dat mis je dan helaas..)

oi

Sake

• 14 Juli 2007 - 16:06

Noor:

Hey guys! Gelijk al de cultuur ingegooid hoor ik al haha! Ben wel jaloers op die 28 graden!;) Mooi dat jullie goed zijn aangekomen, heeeeel veel plezier en ben benieuwd naar de komende verhalen!

XNoor

• 14 Juli 2007 - 18:19

Wout:

Bruce,
    veel plezier komende tijd,
    Wout

• 14 Juli 2007 - 18:33

Wieke:

Ha schoonheid (en Guido)!Klinkt goed jongens, en de grap nog beter. Maar even creatief prakkizeren over een passende tegenzet! Jullie zien er nog best fris uit op de foto. Ga er wat moois van maken. Wil jij, Robin, even in je eigen mail kijken, want ik heb een vraag. Twee zelfs. Dikke kus, mama.

• 15 Juli 2007 - 06:53

Maryse:

Heey Guido (&Robin),
    Gelijk een kleine cultuurshok gekregen zo te horen..;)! Super mooi! Geniet iig dubbel! En hou hou ons op de hoogte van al jullie mooie belevenissen of andere practical jokes..;)! Liefs

• 15 Juli 2007 - 14:03

Lau:

hé Guido! naja lekker traditioneel dansen ben je gelukkig al expert in!swing it.. eeeeh een minaret vlakbij? succes met de morning prayer dan om 5 uur morgenochtend! genietze! liefs lau

• 15 Juli 2007 - 16:46

Lydia:

Hey Robin & Guido!!

Superveel plezier daar in Maleisie!!!!!! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie verhalen...

Grt
    Lydia

• 15 Juli 2007 - 20:30

Anita Kleinschmidt:

Ha lieve Robin,

Dat is even wat anders dan de PC en Leidseplein!

Veel plezier,

liefs,

Anita

• 16 Juli 2007 - 08:36

Ernst Schrijver:

Binski!!

Klinkt goed jongen,
    Lekker heersen aan de andere kant van de wereld. Kwiast nie eens dat je zowiets ging doen. Voor de rest alles lekker??

Greetz Nesto.

• 16 Juli 2007 - 17:26

Myrthe En Kirsten:

Jeetjee wat een toestanden in het ziekenhuis met de tijgers, 80 mensen poepoe, wij hebben er idd over gelezen!!
    Bij ons is t niet veel beter, komen we gister in mexico city, jullie weten wel de gevaarlijkste stad ter wereld, heeft AIESEC niet eens de moeite genomen om ons op te komen halen!!!! Staan we op de bus terminal moederziel alleen in deze gevaarlijke wereld. Wilde we met de metro naar t centrum, reed de metro niet!!! vervolgens moesten we een stuk in een overvolle bus, die ons weer bracht naar een ander metro station, waar we eerts de marathon moesten lopen met onze backpacks achterop, voordat we uiteindelijk de metro in konden!! Na lang zoeken een hotel gevonden, zitten nu in een internet cafe, en ja hoor niuemand van AIESEC vraagt zich waar we wij gebleven zijn. het probleem is dat wij over een half uurtje uit ons hotel moeten.
    xxxxxxx
    ps dit is echt waar

• 16 Juli 2007 - 20:08

Eli:

Ja ja jullie coach heeft een internetcaf'e gevonden om te checken of jullie goed zijn aangekomen .. haha! ben nu ook gearriveerd in Guatemala, top land.. behalve dat zowel mijn telefoon als mijn camera al gestolen zijn. Dus: pas goed op je spullen... have fun xx

• 16 Juli 2007 - 20:17

Wieke:

Robin: please! Kijk even in je eigen mail, ik moet dringend iets van je weten over je verzekeringspas.

• 16 Juli 2007 - 22:52

Hugo:

Hey playboys,

wordt er nog wat Chinees poker gespeeld daar in Maleisie? Misschien dat ik dan ook ff langskom...
    Maar wel NA de vierdaagsefeesten natuurlijk! Gister weer helemaal losgegaan, Nijmegen is zo slecht nog niet nu...

Geniet ervan daar en zorg dat jullie niet worden opgegeten door kannibalen, dinosaurussen of Bokito's!

Gegroet!

• 17 Juli 2007 - 09:30

Julie:

Hé oom Robin!

Is het leuk daar? Hoorde dat je oom Daan ook hebt gezien! Veel plezier!

Kussies van je nichtje

• 17 Juli 2007 - 14:07

Jacqueline:

Robinnetje! (En Guido) Mooi ontvangst zo te horen, geheel in jouw / jullie stijl! Verwacht wel dat jullie met een goede nederlandse 'traditie' ze terugpakken! Geniet ervan! X Jacqueline

• 17 Juli 2007 - 20:06

Carolien:

He Robin (en Guido),
    Eindelijk iemand die je gevoel voor humor weet te overstijgen. Ik geloof dat jij ook wel van die misselijke grappen houdt toch? Veel plezier met het vertegenwoordigen van Nederland en je moet je moeder antwoorden.

Groetjes!