hola - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu hola - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu

hola

Door: Robin en Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido en Robin

09 Juli 2008 | Mexico, Tulum

Even een kort berichtje,
we zijn nu bezig met onze VS trip, die iets anders is uitgepakt, zijn na New York en Washington al een tijdje in Mexico, zijn nu aan het chillen aan het strand, gaan nog naar Belize, Guatemala, Hunduras, misschien nog meer, en dan weer paar dagen New York, maar alles gaat goed, dit is het enige en laatste bericht, maar vanuit Tulum, hele fijne zomer!

• 10 Juli 2008 - 06:43

Lydia:

Hey Robin

Tulum is mooi he?? Heb je ook al een Gran Zenote bezocht?? Zekers doen. Isla Mujeres is ook een aanrader!

Veel plezier nog op jullie reis!!!

Grt Lydia

P.s nog gefeliciteerd met je VP-schap :-)

• 10 Juli 2008 - 07:38

ELi:

Mochten jullie er langs komen: El Retiro bij Lanquin is echt een aanrader in Guatemala!! Veel plezier.. vliegen jullie nog wel terug vanaf NY? x

• 10 Juli 2008 - 09:04

Inge V H:

Heej wat gaaf! daar ben ik vorig jaar ook allemaal geweest! Niet te lang in Belize blijven, gewoon even snorkelen en cultuur snuiven! En in Guatemala moeten jullie echt vene over een marktje gaan struinen, dan waan je je echt ver van nederland! Als ik dit had geweten had ik nog heel veel tips en foto's kunnen laten zien! Geniet ervan en tot snel weer!

• 10 Juli 2008 - 11:15

Nisha:

Salaam ya Rubin en Guido,

Klinkt erg vet allemaal! Hier in het oostblok gaat het ook goed. oohwjah gefeliciteerd nog (in Roemenie is iedereen altijd te laat dus eigenlijk ben ik wel op tijd met het feliciteren :-) erg vet om daar je verjaardag te vieren!
    Veel plezier nog guys!

Dikke kus

• 10 Juli 2008 - 11:15

Laurens:

Ha die Robin en Guido! Lekker Ambassadeursprogramma keer 2! Inderdaad niet al te veel "cultuur snuiven" in Centraal Amerika, je weet namelijk nooit wat je krijgt..! Nog gefeliciteerd met je VPschap, je krijgt een kusje van Robert en ik hoor alle verhalen wel wanneer jullie weer terug zijn!

• 10 Juli 2008 - 13:30

Jonathan:

He guido en robin wat gaaf! Wanneer komen jullie terug? Ik ga volgend jaar 3,5 maand naar guatemala, mexico, belize, honduras, nicaragua en dan costa rica, dus ben heel benieuwd naar wat jullie mooi vonden. Inge v h heb je nog meer tips? Ik ben een mede-ambje van guido en robin. jonieeee@hotmail.com. Thanks!

Geniet van jullie reis!!

• 10 Juli 2008 - 15:41

Tessa:

enige en laatste bericht? wat is dat nou?! mexico is leuk he?! ik zou gewoon daar blijven en niet nog naar belize of wat dan ook gaan :)
    Canada is ook superleuk trouwens, zondag gaan we voor iets meer dan een week naar NY en dan weer naar Canada terug dus meeten aan deze kant wan de wereld zit er niet in!
    diviertense!!
    Un besote!
    en robin, nog gefeliciteerd!!Je hoofd is toch wel in de taart geduwd he?(zoniet, doe dan nog een keer alsof je jarig bent)

• 10 Juli 2008 - 19:02

Jacqueline:

Roooobin én Guido! Was ik de laatste die je feliciteerde (zoals het hoort), mislukt het smsje! Schade! Hoe kon het ook anders dan dat jullie plannen zijn gewijzigd! Heel veel plezier en tot in augustus! Liefs

P.s. alles helemaal goed hier! We staan alleen opeens rood... ;)

• 10 Juli 2008 - 22:04

Janneke:

... dat betekent dus genen Chicago?! ;) Anyhwo, difrutanse! x

• 11 Juli 2008 - 12:02

Rutger:

Haha, so much voor de VS...
    Veel plezier aan het strandn dan, geniet ervan!

• 16 Juli 2008 - 13:49

Vera:

hey Neefje (en Robin:D)

Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht dan dat jullie je niet aan het plan (Guido, denk aan zwembad) zouden houden...

Nouw even een berichtje uit het Maastrichtse (en natuurlijk de groetjes van papa, mama en susan:)), het is hier eigenlijk gewoon rustig en ook pieppppp weer. (ben blij dat ik bijna op vak. ga) Dus geniet lekker en tot met de inkom!!!

dikke knuffel X!

• 17 Juli 2008 - 12:11

Kirsten:

Johoee Guid en Robin,

Ik wist stiekiem allang dat jullie eigenlijk liever naar mexico gewild hadden, is gewoon het vetst land, helaas waren myrt en ik jullie voor ahha!!
    Nee geniet ervan ook van al die andere landen die jullie gaan bezoeken! Kijk uit naar jullie verhalen!!
    xxx