HELP!!!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu HELP!!!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Guido en Robin Van heugten Bleichrodt - WaarBenJij.nu

HELP!!!!!

Door: Gobin en Ruido

Blijf op de hoogte en volg Guido en Robin

29 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

ZOZOZOZO,

long time no see. We zijn onze zevende week ingegaan en zijn al meer local dan de meeste maleisiers. We hebben gisteren het LC HELP een tour gegeven door Kuala Lumpur, hebben mensen verbaasd door luidkeels een chinees lied te zingen, wat ons veel bier opleverde en een paar boze gangsters. Ook wijzen we toeristen de weg, ergeren we ons aan al die toeristen die kaartjes moeten kopen voor de Metro en de rij blokkeren voor alle efficiente locals die een touch and go pas hebben.
Ook hebben we meer gezien dan menig Maleisier. De meeste blijven in KL want mer durven ze niet. En onze "reislustigheid" levert ons ook nog wat op. De deputy vice chanceloor van UKM meneer Abdul Aziz wil dit stimuleren en besloot daarom ons op te waarderen naar een VIP appartement in plaats van een hostel. Bij LC TBS was er keurig een hotel voor ons geregeld, dus alles begint hier op rolletjes te lopen.
Het minpunt was dat de ambjes elkaar een aantal dagen hebben moeten missen. Guido bleef bij het idee dat er 2 Nederlandse ambassadeurs bij elkaar moesten zijn, en vertrok met Sake (last AIESEC ambassador) naar Brunei. En Robin besloot internationaal te gaan en met Hongaarse Csilli naar de Cameron Highlands te gaan.
Dit was ons weekend of, dus in totaal toch zeker 6 dagen geen AIESEC werk gedaan deze 7 weken. Zelfs nu op Guido's verjaardag zitten we (Guido enigzins brak, vanwege alle gratis drank verkregen met paspoort) op een universiteit om collegepraatjes te doen en zo op company visit naar Digi te gaan, n
een groot telecombedrijf.
We kunnen nog veel meer schrijven, maar het is zoveel en we kunnen het zoooo goed vertellen in het echt, dat we dat ergens volgende week vast gaan doen. nu op naar het vijftig jarig bestaan van Maleisie, en dan is onze ambassadeurstaak waarschijnlijk voldaan.

Tot volgende week,

Guido en Rooobin

PS: karen en martelien we hebben een chinees ontmoet die jullie ook heeft ontmoet en ze vonden ons veel leuker :p
PS2: Bram en Jonathan, bedankt voor de groetjes en ik hoop dat jullie onze film mooi vonden, tot snel!

• 29 Augustus 2007 - 04:57

Leonie:

Ik geloof het zeker (van Guido) dat jullie de verhalen goed kunnen vertellen, kan niet wachten...
    Het is hier nu 06.50u en ik heb zo mijn rijexamen AAAA!!!
    En Guidootje: GEFELICITEERD, xxx!

• 29 Augustus 2007 - 07:13

Sylvie:

Sjemig, jullie hebben het zwaar daar zeg... :P Mooie verhalen en topfoto's, ik had niet anders van jullie verwacht. Robin, ben je nu chocladebruin of zwart? Halleluja. Coole foto met die speech, nét echt.. :) Geniet er nog even van.
    xSyl

• 29 Augustus 2007 - 12:45

Rutger:

Hee jongens, goed ingeburgerd daar zie ik?
    Guido, gefeliciteerd met je verjaardag jongen. Ik had je al een smsje gestuurd maar dat zal wel niet aankomen...

Groetjes en een fijne laatste week!

• 31 Augustus 2007 - 09:09

Marijn:

Hey!!!!
    Guido alsnog van harte gefeliciteerd!! (wel beetje laat maar ja) Klinkt alsof jullie het harstikke leuk hebben gehad! En toch ook nog lekker gerelaxed op een tropisch eiland lees ik! Geniet nog van jullie laatste daagjes daar!
    xxx uit denemarken